mrvcl9 yok, laktoz intoleransı dedi, gaza bağlı fizyolojik reflü var dedi. Laktoz için osicol diye bi damla verdi bi de reflü yatağı alın dedi. İkisini de yaptım ilk bikaç gün çok iyiydi sonra yeniden kusmaya başladı. Damlayı geri bıraktım şu an biraz daha iyi. Yarın tekrar kontrole götürücez bakalım ne diyecekler