Rabiadogusoy Kızlar 35.haftada 2800 dedi doktor bu hafta (36) gittim 2790 dedi. Başınıza böyle bişey geldi mi? Ultrasonda yanılma payı var ama ben bu defa hiç bişey anlamadım. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Fnen Rabiadogusoy yerleri daraldığı için tam ölçüm yapamamış olabilir, son muayenemde doktor 3 kere farklı ölçtü en son dedi ki yok dedi tam göstermiyor karın çevresini o yüzden net ölçemiyorum, 2500-2700 arası muhtemelen deyip tahmini rakam söyledi
hunilimom Rabiadogusoy yanlış ölçüm oluyor bebeğin pozisyonundan felan kaynaklı benim de uzun zaman oldu tabi ama son aylarımda 34 den sonra 300 gr aldığı oluyordu bazen hiç almadığı gözüküyordu en son gittiğim de doktora 39 da 3.500 du sonra düzenli olarak doğum hanede nst girdim 41 de doktor 4 kiloyu geçmiş olcemiyorum pozisyonun dan demisti
feyza0806 Rabiadogusoy ben 33. Haftada kontrole gittim doktor bana önce 1950 Gr dedi hatta biraz küçük kalmış protein ağırlıklı beslen dedi sonra tekrar baktı 2090 Gr çıktı ve dosyama o şekilde yazdı kilosunu sanırım olabiliyo
gunannesiii Rabiadogusoy bana da olmuştu. Doktor ultrason cihazından kaynaklı demişti sonrasında arttı ama diğer kontrollerinizde artacaktır sizin de
melekkizim_00 Rabiadogusoy benimde tam olarak aynı haftalar ve aynı kilolar ile basıma geldi bugün, bende acaba kordonda falan bişey mi var diye korktum açıkçası ama olsa söylerdi baktı normal dedi bende anlam veremedim