Meryem hanıma dün ilk kez gittim, evet hızlı konuşuyor ama 27. Haftada ansızın giden bir hasta olmama rağmen o kadar ilgili davrandı ki ultrasonda bile dakikalarca bebeği inceledi yüzünü göstermesi için bile bekledi hakkında iyi şeyler duymuştum ancak ilk görüşmede bu kadar ısınacağımı tahmin etmemiştim. Doktordan memnun olup olmamak bence tamamen kişinin beklentisiyle ile ilgili, bana iyi gelen bir doktor başkasına kötüde gelebilir. Ancak bu zamana kadar Meryem hanımın hakkında ilk defa olumsuz bir yorum gördüm çünkü herkes aşırı memnun :)