Kızlar hamileliğinizin kaçıncı haftasında bebişi hissettiniz?
Ben 16.haftamdayım bu ara kimle konuşsam hissediyor musun diyor geçen sanki bir seğirme hissettim gibi ama daha olmadı. Acaba bu haftalarda iyice hissetmem mi gerek. İnsanlar öyle sorunca merak ettim