ebru512 Kızlar 19 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır inanılmaz üst iç bacak ağrım var özellikle gece bi yerden bi yete dönmek wcye kalkmak zulüm gün içinde de devam ediyor var mı başka bu durumdan muzdarip napabilirim
Bkyya ebru512 bir süredir bende de var canım bel ve bacak ağrısı bazı zamanlarda şiddeti daha fazla artıyor. Magnezyum eksikliğinden kaynaklanır diyorlar doktorum magnezyum da verdi kullanıyorum ama bende Bi faydası olmadı ağrılarda en son yapıcak birşey yok dedi 😊
Duyguuuuuuu ebru512 ben yaşadım hamileligin başından beri doktora söylememiştim artık 32. Haftada falan söyledim bu nedir diye hiç geçmedi oda magnezyum verdi bunu iç dedi biraz rahatlattı beni bi sor doktora magnezyum veriyormuş bende burda okumuştum öyle söyledim doktora ben normal sanıyordum ama etrafımda hamile olup erkenden bu tarz agrıları olanlar çok yoktu bi bendeydi nerdeyse
Denizvegokyuzu ebru512 doktoruna danışıp kalsiyum magnezyum desteği almalısın canım. Gebeliğin ilerleyen dönemlerinde ağrılar bı tık daha şiddetleniyor çünkü 🤷🏻♀️🙂
Ayka-0 22 haftlk gebeyim bende var iç bacak ve vajina agrısı çözüm bulamadım bende niye oldugunu da bilmiyorum
OzlemmKB 12 haftalik hamileyim son 1 ay boyunca diz altı baldır ağrısından yürüyemiyordum kramp girmiş meger günde 1 tane sade maden suyu iç dedi doktorum ve magnezyum verdi yeni başladım umarım iyi gelecek sende doktoruna söyle Bi önerisi olur illaki