Miri06miri Resmen karnımın içi acıyor sanki. Böyle bir durum yaşayan var mı? Özellikle ayağa kalkınca
dlrdnmzaln Bende 31 haftalığım bende de oluyor özellikle alt kısımda. Ki ben kasılma falan sanıp baya acile doktor kontrolüne vs gittim. Hiçbirşey çıkmadı. Benim artık kendi kendime getirdiğim yorum içerden kaslar yırtılıyor onlar acıyor heralde diyorum 🤷🏻♀️
Miri06miri dlrdnmzaln benimde aklıma o geliyor ağırlık arttıkça kaslar geriliyor sanırım😢 yok mu acaba bir çaresi
dlrdnmzaln Miri06miri benim doktorum sıcak duş iyi gelir dedi. Ama benim baya sıkıntılıydı 30+4te bi akşam 1-1.5 saat boyunca 10dkda bir kasılma tarzı ağrı yaşadım acile gittim. Nst bağladılar alttan muayene ettiler ne açıklık ne sancı yoktu. İdrar yolu enfeksiyonu var mı diye idrara kana falan baktılar hepsi temiz çıktı. Ertesi gün doktorum tekrar muayene etti pozisyonu biraz sıkıntılıydı bebeğim ayağının birini tam vajinamın üstüne dayamış ordan tekmeliyordu o da çok canımı yakıyordu. Bana sıcak duş al termale falan Gidebilirsin dedi. Ama tüm tetkikler temiz olduğu İçin gönül rahatlığıyla önerebildi sanırım.