Nistik benim doktorum hıc soylememıstı sadece ilıskı yasak dıyodu baska bısı demiyordu o yok diye bı baska doktor bakmıstı o dedi plesenta asagıda bu yuzden ilıskı yasak diye dıger doktorum hıc boyle bısey soylemedı demıstım normalde 28. Haftaya kadar soylemeyız baktık cıkıcak gıbı degılse soylerız demıstı suan bende 20+3 deyim hamılelıgım in basından beri boyle cıkmıyo bı turlu cıkmazsa sezeryan olucak o da bebek ıcınde benim ıcınde tehlikeli kan unıtesı olan bı hastanede dogum yapmam lazımmıs