Gorkemm dilansnmz ben kestirdim 12 haftalık filandım hemde çok dökülüyordu psikolojim bozulmuştu iyice
benimmdunyamm Gorkemm benimde yumak yumak dökülüyor 😞 kestirmeye korkuyorum inanmasam da batıl inançlara bir vicdan oluyor
Gorkemm benimmdunyamm kız inanma aha olduk 27+6 şükür iyiyiz de benim psikolojim bozulursa bebişte etkilenir o etkilenmesin diye yani tamamen yoksa kendi psikolojimin hiiiç önemi yoook 😂😂
Babyco dilansnmz 12 haftalıkken kestirdim saçlarımda kaynak vardı çıkarttırdım. Aman ne olacak ki ? Sadece cilt derine kimyasal değmesin yeterli o da boya için
nazosss dilansnmz ben 6. haftada kendim kestim hurafelere inanmıyorum bebeğin ömrü için böyle söyleniyor ama bunu sadece Allah bilir 😊