-zlhzynp- ben de 7 haftalıkken ne kusma ne de mide bulantısı vardı sadece sabah ilk uyandığımda yemek yiyene kadar midem bulanıyordu o da toparlasan 2 kere birde akşam dişimi fırçalarken oluyordu bende de pek bişey yoktu 12 haftalıktan sonra Allah belamı verdi 😂😂😂 çok rahat ilk 3 ay geçirdin şimdi çek dedi resmen 😂😂 halsizlik kabızlık ağrılar aman ne günlerdi şimdi olduk 20 haftalık bebek aşağıda hareket ettikçe inim inim inliyorum ama çok güzel bir duygu öyle çok çok hissetmiyorum ama aşağıya indiğinde baskı yapıyor anlıyorum o olduğunu