Dolunaybelinay Kızlar sizce de kıza benziyor mu değişir mi acaba 😂 eşim işe gidiyor diye erken gittim 2 hafta sonra tekrar gidecem emin olmak için ama baya kesin konustu https://imgyukle.com/i/EgoXWy
haklisinesracim Dolunaybelinay doktoru tebrik edip gidiyorum ben bebeği bile zor gördüm hesap makinesiyle mi çekiyorlar napiyolarlar bu ultrasonu😄
Zehragniken Dolunaybelinay Valla canım ulturason aşırı kötü çıkmış nasıl veriyorlar böyle doktorlar anlamıyorum ki
atak13 Dolunaybelinay doktor görmüştü r tabi iyice evirip çevirip. Ama fotolarda belli olmuyor. Tam bacak arasını çekseydi görünürdü
benimmdunyamm haklisinesracim aynen bende şaşırdım devlete gidiyorum ben kendiminkine kötü diyordum benimki bunun yanında ayna gibi 🤣 bacım bir dahaki gittiğinde başka hastanede baktır
Dolunaybelinay haklisinesracim ultrason da canlı baya güzeldi kağıda dökünce boyle çıkıyor ır ya guya özel hastane
Dolunaybelinay benimmdunyamm geçen hafta devlet e gittim hiç ilgilenmedi bugun özele gittim doktor da sekretere de cok iyiydi. Yine de 2 hafta sırna tekrar gidecem tam emin olmak için
haklisinesracim benimmdunyamm ben de devlete gidiyorum böyle canlı ultrason görüntüm var atmıştım buraya da
Anne88 https://ibb.co/FVZXy4H https://ibb.co/hsK204T canm bende bugün çekildim 11 haftaligim hiç bişey görünmüyor bile bendede ,😟