Merhabalar ben 3 haftalık gebeyim regl günüm ile beraber 3 gün lekelerim vardı kan tahlili yaptım gebe olduğumu öğrendim. beta hcg 30 çıktı 3 gün sonra doktora gittim 80 e yükselmiş ayrıca düşük için progestan yazdı ve kullanınca lekelerim durdu. Cuma günü 4 haftalık olucak tekrar gel yükselmiş mi bakalım dedi.
Endişeliyim bu konu da benim gibi yaşayıp hamileliği sorunsuz devam eden var mı acaba..