Kızlar 16.hafta da hissetmeye başladım ikinci hamileliğim bu arada 19+1 haftalığım ve net hissediyorum benim minik hanım en çok yemek yerken tekmeliyor minnak minnak ve hep kasıklarıma vuruyor her yemek yiyişim de yapıyor bir de uyumadan önce 🙈 maşallah sizlerin nasıl bebişler iyi mi