Asaf23 Cok tesekkur ederim ,size de gecmis olsun insallah.17haftalik bebegim,acile dayanilmaz bir agri ile gittigimde ogrendim bobrek buyumesi oldugumu.Urologa yonlendirdiler, urolog da 10gun gunde 3_4 litre su icmemi, 10gun sonra gelmemi ,buyume ve enfeksiyon devam ediyorsa bobrege kataterle mudahale edecegini soyledi.Idrari atamadigi icin sisiyormus bobrek .Insallah 10gune kadar bir nebze iyilesir ,cunku bahsettigi operasyonlari genel anestezi ile yapiyormus.Bebege de zararli. Benimki baya ilerlemis durumda bu arada ,o yuzden cok agri yapiyor,sizi korkutmak istemem ,belki sizinki bol su icerek cozulebilecek bir durumdur.Insallah oyledir ,Allah sifa versin cumlemize😘