Benim bugun 12 günüm iğneden dört beş gün sonra suratımı basan sivilceler, aşırı göğüs ucu hassasiyeti ve aniden kasıklarıma girip çıkan adet sancısı dışında bir belirtim yok 🤷🏻♀️ Dün iğnenin etkisinin geçip geçmediğini merak ettiğim için test yaptım negatif çıktı. Tekrar ne zaman yaparım bilmiyorum 🤷🏻♀️ Umudum pek yok ☹️