Sena_liya Ozsvm çok yeni daha… Maşaallah.. Sağlıkla gelsinler… Bir dahaki testi yaptırdığında haber verirsen sevinirim yükselişi iyi olur inşeallah 🤗🌹
Ballisinsen Ozsvm bence hamilesin. Bende ilk ogrendigimde cok cok silikti. Cok yenidir ondan dolayidir. Eger hamilelik olmazsa asla orasi boyanmaz. Iki gun snra tekrar dene ve sabah ilk idrarda yap testini. Bence kesin çıkacak