Ozsvm Kizlar elim.auagim titriyo yarin regl tarihim teste bakarmsnz dun yaptigim erken gebelikte negatifti atmamistim ona baktim simdi ondada golge belirmis ben biraktiktan sonraa https://imgyukle.com/i/Egk7RA
mom130 Ozsvm canım çok sevindim. Hayırlı olsun muhtemelen gebelik baya belli silik çizgisi. Benim de iki gün kaldı o yüzden son gün yapıcam hala negatif çıkıyor testlerim. Senin adına çok çok sevindim. 💜💜
hunilimom Ozsvm bu testi yeni mi Yaptınız. Dün ki erken gebelik mi? Eger dünkü ise kuruma çizgisidir ilk 5 dk içinde çıkan sonuç doğrudur canım
Deletedmom727271 Canım testlerde pozitif ilk 5 dk da çıkması lazım. Ondan sonrakiler kuruma çizgisi oluyor. İstersen kan ver daha kesin olur 🌼 ilk dakikalar da mı çıktı çizgi
Ozsvm Simdi kan verdim kizlar 6 gun once verdigim negatif cikti diye esim inanmiyor hamile olduguma 😂😂 off 1 bucuk saate cikicka sonuc cok heyecanliyimmmmm ilk denememizdiiii
hunilimom Ozsvm hayırlısı olsun insallah guzel sonuçlar alırsınız bende kızıma ilk de hamile kalmıştım 😂
Afifeelif Ozsvm valla gebelik testinde bebeis ben buradayım diyor.. inşallah güzel haberlerini alırız.. merakla bekliyorum sonucu .. Allah’ım mübarek etsin.. eşine de iyi bir sürpriz olur🥰
Ozsvm hunilimom cok tesekkur ederimmmm aminnn ay bu arada bende bahsederken kizim dedim agzimdan oyle cikti bide kizim olmasin mi🤭
Sm_dmr Ozsvm bencede var 🤭 ben de ilk test yaptığımda 15 dakika sonra dönmüştü hatta yok diye düşündüm kan testinde o kadar fazla çıkmıştı ki 🥰