ElifKarata mustela önerdi eczane yağı vardı 60 TL birde ikili kremi oda 187 TL idi ikisini aynı anda kullanman önemli tercihimiz dedi tabi maddi olarak fazla geldi bana . Almadım şuan sadece yağını kullansam nasıl olur acaba .
Kremini satmak için mi dedi anlayamadım eczabecinin 187 TL idi birde