rsiyahkar13 Enfeksiyon bölümüne gittim ve avidite tahlili yaptırdım 1 ay olcak hala sonuç çıkmadı. Enfeksiyonun ne zaman olduğuna bakılcaktı bunu yaptıran varmı sonucun çıkması ne kadar sürer ki