Oguzhanberraselina gerçekten hiçbir şey olmuyor , belden yapılan iğne bile kan vermek gibi hatta belki kan verirken iğne daha çok acıtıyordur:) ne keserken ne dikerken hissediyorsunuz, evet uyanıksınız ama sonrasında biraz mayışmıştım mesela ben ameliyathane soğuk ya:) bana sanki 15-20 dk içerde kalmışım gibi gelmişti hatta eşime dedim eee 1 saat demişlerdi 20 dkya çıktım dedim:) yok dedi 50 dk içerde kaldın dedi:) bence korkacak hiçbir şey yok, eminim sizde o zaman geldiğinde bu yazımı hatırladığınızda böyle düşüneceksiniz:)