Senemoyku3 ben şehir dışına çıktığım zamana denk geldiğinden ve büyük özel hastane olmadığından devlete gittim. 45-50 dk kadar inceledi radyoloji uzmanı. Ama ağzından tek kelime çıkmadı. Bir problem var mı diye sordum yo dedi sustu. İkili teste devam ettiğim özelde girmistim, onda bile her detayına kadar anlatıp bilgi vermişti.