Ezo25 Emirin_annesi98 bir ebe de öyle söyledi yeniyse eyer böyle çıkar dedi . Var da denmez yok da denmez dedi
Emirin_annesi98 Ezo25 ben şuan hamileyim çok güzel bir duygu gerçekten benim de ilk gebelik sana dua edicem Rabb’im tez zamanda kucağını doldursun inşallah rabbim anne olmak isteyen herkese bu duyguyu yaşatsin sanada inşallah canım güzel haberler bekliyoruz😊
Ezo25 Ozsvm ya ne kadar güzel 🤰 bacım bende 1.2 olunca ebe de öyle diyince umutlanmadım değil yani birde daha regl a var geçmedi de zaten kan vermeye gittiğim de DR söyledi negatif cıkıcak büyük ihtimalle adetine daha var dedi