Birprensesannesii Bugün 12. gün cuma günü kan tahlili yaptırdım sonuç 2 çıktı bugün idrarda gebelik testi yaptım oda negatif çıktı stres yaptığım icinmi adet olmuyorum yoksa hamileyimde ondanmi adet olmuyorum bilmiyorum bu belirsizlik beni çok huzursuz ediyo🥴
Mucizebeklerkennn Birprensesannesii bende canım bugün 11 gün gecikmiş oluyor Gün yapmıştım test negatif
bebekkkkkkk000 Birprensesannesii benimde 17 gündür gecikti canım testler negatif ve normalde gecikme yaşamam doktor baktı kan yaptı çıkmadı ben içimin rahatlaması amaçlı biraz daha bekledim ve baktım olmuyorum gebelikte yok tarlusal kullandım yarın son tarlusal ilacının ve adetle alakalı hala belirtim yok
Birprensesannesii Mucizebeklerkennn belirsizlik çok yorucu kasık ağrısı var dünden beri belimde ağrıyo adet olacaksamda olsamda kurtulsam su içimi kemiren histen
Birprensesannesii Eminekckgny ilk hamileliğimi öğrendiğimde sonuç 256 çıkmıştı 2 gün sonra 680 sonra 1080 çıkmıştı bu şekilde yükselmesi lazım 10 ve altı negatif maalesef
Eminekckgny Birprensesannesii ben de verdim de ilk 250 çıktı yarın bir daha vercem daha adetim geçmeden vermiştim kanı
Mucizebeklerkennn Birprensesannesii aynen öyle o kadar belirsizim ki diyorum ki Rabbim eğer hamile değilsem tez zamanda adet olayım diye dua ediyorum karnım nasıl şişti sanırsın 4 aylik
umut123_ bebekkkkkkk000 canım merhaba,tarlusalı nasıl kullandın acaba. Doktorum bana da 5 mg yazmıştı. Gebelik testleri negatif olunca başladım bugün bende günde bir tane alıyoruz değil mi doktor bilgilendirmemişti.
bebekkkkkkk000 umut123_ yok kuzucum 1 tane değil eczanenin bilgilendirmesi lazımdı seni aslında. Günde 2 kere alıyorsun sabah tok karnına akşam tok karnına 😘😘7 günde bitiyor yani ilaç
umut123_ bebekkkkkkk000 çok teşekkür ederim iki tane içeyim o zaman, ilaç bitince hemen geliyor mu kanama peki
bebekkkkkkk000 umut123_ canım hemen gelende varmış 10 gün sonra olanda varmış benimde bugun bitiyor bende ilk defa tarlusal kullanıyorum o yüzden pek bilgi sahibi değilim açıkçası