gunesbyz19 21 haftalık hamileyim acaba saçımı boyatsam bebeğim için bir sakınca sorun olur mu yapanınız var mı!!
Kbra1937 gunesbyz19 diplere sürmeden ilk 3 4 aydan sonra bitkisel boya kullanarak boyayabilirsiniz diyor doktor genelde
bebekveannesiii gunesbyz19 Perşembe günü doktoruma sordum ben de 25 haftalığım bitkisel bı boyayla boyayabilirsin dedi ama kesinlikle bitkisel olacakmış daha boyamadım kararsızım 🤷
Bisusbi gunesbyz19 20. Haftadan sonra bitkisel saç boyası olabilir diyor pek çok doktor. Ama benim için önemli olan dip boya olduğu için yapamıyorum 😔
bebekveannesiii gunesbyz19 ay ben de istiyorum inan saçım 💩brengi gibi her renk var 😂baya rengi aktı boyarsam siyaha boyicam
BayBaby Amonyaksız boyalar var kuaförde fiyat farkı oluyor tabi ama kokusuz ve bitkisel olduğu için onu tercih ediyorum ben
Vanilyaaa Benim doktorum da en az 11 haftayi gorelim dedi yeni girdim ama dipler cok fena boyatacak gibiyim
Handecik Green thrapy boya aldım ben gratis ten bir kac yıldır kullanıyorum amonyak koku yok, 20.hafta içindeyim ama cekindim boyamaya sanırım ön tarafımdaki beyazları boyamaya calısacağım sadece bakalım
ada58 gunesbyz19 ben organik boyayla boyadım bugün havalandırma sürekli açıktı. mecburen boyamak zorundayım çok araştırdım doktorum 12. haftadan sonra organik boya ile boyayabilirsin dedi
Gamze_5925 gunesbyz19 valla canım ben 27+5 im yaklaşık bir hafta önce boyattım saçlarımı doktoruma sordum izin verdi sorunda olmadı hatta acıciyla birlikte boyattim önce açıcı sonra boya