HeyMommy benim kanamam da olduğu için başka çarem yoktu o yüzden her gün çok yüksek doz vuruldum üç aya yakın, bi süre sonra kalçada şişlikler meydana geliyo en çok ağrıyı onlar yapıyo..size tavsiyem uzun süreli kullanacaksanız haftada bir yapılan formları var o uygun mu diye bi sorun doktorunuza, uygun değilse de üşenmeyin iğnenin yapıldığı yerleri işaretleyin silinmez bir kalemle, bi gün bi kalçadan bi gün diğerinden olacak şekilde ve işaretli yerler en son kullanılacak şekilde yaptırın..benim şişliklerim çok geç düzeldi ve çok ağrılı oldu keşke böyle yapsaydım diyorum