Prnss__24 31.haftaya giriyorum 4 gündür çekiyorum gece uyku yok sabaha kadar ağlıyorum 🤦♀️ bugün kontrolüm vardı bebeğin gelişimi normal seyrinde olunca onay yazısı verdi kanal tedavi ve dolgu yaptircam ben de.. bir de hamilelerin kullanabilecegi antibiyotik verdi yanağım şiş şuan apse gitsin direk gitcem doktora