Defne2018 Kızlar diger forum böyle degil burası çok neşeli çıkamıyom orada da bişi sorcam ama çok nadir kişiler cvp veriyo bugün dogum yapalı 4 günüm ama karnım çok kaşınıyo normal mi korsede takıyorum arada çıkarıyorum tabi
Defne2018 minikcivcivim yapıştırmalı zaten ben ayarlıyorum onu içten çok yortıldıgı için mi acaba diye düşünüyırum
minikcivcivim Defne2018 öyle de olabilir canim ama kaşılama . Korsen de çok sıkıyorsa biraz daha gevşek dene birde . Bende hiç öyle kaşıntı felan olmamıştı.
Melek141120 Kaşıdıkça çatlak oluşuyor kaşımayın benim hamilelikte hiç çatlağım oluşmadı doğumdan sonra harita oldum resmen bacaklarım kalçam çok fena fark etmeden hep kaşıdım. Hamilelikte dikkat ettim kaşımadım ama düşünemedim artık çatlak olacağını 😔