Bebeklerim12 Bayanlar merhaba Ocak 22 de beta hcg 1 çıktı sizce gebelik var mı yok mu yardımcı olur musunuz
Ruhsar35 Bebeklerim12 çok erken vermiş olabilirsin canım istersen bir kere daha kan ver yükselmiş olabilir değerin
Bebeklerim12 Aslan02 Aslan02 15 gün sonra idrar testi yaptım pozitif çıktı acaba kan verdiğimde çok mu yeniydi çünkü testi yapar yapmaz çift çizgi çıktı hemen