Aslangns benimde normal doğum olacaktı bende kendimi öyle hazırlamıştm ama sezeryan oldu. Sezeryan olunca sütüm gelmez diye düşünmeyin sakın stres yapmayın benim hemen gelmişti bişeyler yiyip içmeye başladığınızda bol bol su için sıvı şeyler tüketin sade nescafe için narkozu hemen atmak için onun dışında kesinlikle bol bolll yürüyün ilk başlarda biraz zor oluyor ama inanın yürüdükçe o ağrılar geçiyor ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk toparlarsnz kendinizi