Havvauslu Gokceelisaelyaa ikisini de koy tatlım birlikte çok tatlı duruyor bebeğin ilerde hangisini kullanmak isterse onu kullanır
Sibellll2529 Gokceelisaelyaa eşim ısrarla asya koymak istiyor, bense asel diye tutturdum. Anketiniz bize de uyuyor😃😃
La_Liberte Gokceelisaelyaa herkes Asel koyuyor ben pek sevemedim. Ama Asya öyle mi ya bence en güzel kız isimlerinde top 10’dadır 🥰
pinarpi Asel ismi şu anda aşırı popüler ve çok konuyor ama ben herkesin koyduğu isimlere pek sıcak bakamıyorum o yüzden bana göre Asya daha zamansız, daha güzel gibi.
Gokceelisaelyaa pinarpi asya ismini de çevremde kimse beğenmedi asel daha kibar diyorlar anlam olarak da güzel dediler bende çok kararsız kaldım sizin fikirlerinizi alayım dedim
Gokceelisaelyaa Sibellll2529 bende çok kararsızım ama asel kuran da geçtiği için anlami da bal demek daha çok sanki içime siniyor akrabamda çevremde de yok ama asya ismi var maalesef benim ve eşimin akrabasinda ama asya isminide begeniyorum
Gokceelisaelyaa La_Liberte evet ben asel ismini de çok beğeniyorum asya ismini de ama çevremdekiler asel diyor asya ya ise eski isim soğuk isim diyorlar bende buraya post açayım dedim o yüzden
Hatice_gzr2505 Gokceelisaelyaa kızım olsaydı bende Asel koyacaktım görünce bir an mutlu oldum 🙏saglıkla gelsin minik bebiş
Gokceelisaelyaa Hatice_gzr2505 bende anlamadım olarak kuran da geçtiği için çok benimsedim ama asya da güzel olduğu için tercih yapmak zorunda kalicam maalesef 😀
La_Liberte Gokceelisaelyaa sağlıkla gelsin inşallah 🥰 kişiden kişiye değişiyor tabi sizin içinize sinen önemli ☺️
BaLevLat34 Gokceelisaelyaa Bi Asya annesi olarak tabi ki de Asya yı seçiyorum 🤣😍😍sağlıcakla gelsin Bizim cevrede Asya cı
Gokceelisaelyaa Sibellll2529 o zamana kadar karar verirsiniz insAllah çünkü ben dogurdumda hala karar veremedim iki isim arasinda 😅