Gorkemm Brgu ben boyatmadım ama burda boyatanları okumuştum dibe gelmeden bi de organik boya ile boyatmışlardı
Yaqutt 3aylik hamileyim ben de gecen gun doktorumdan izin alib amonyaksik boyayla boyatdim sacimi dipden bir de.. bir zararini gormedim boyata bilirsiniz siz de ama mutlaka doktorunuza danisin
Brgu Yaqutt benim daha 5haftalık🤰o yüzden biraz korkuyorum açıkçası en iyisi doktora sormak tşk ederim 🙏sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🤲👼🤱
Yaqutt Brgu ilk 10hafta onerilmiyor diye duymustum ben de yine de riskli donemin gecmesini beklemenizi oneririm