Merhabalar benimde ilk öğrendiğimde kan değerim 48.33 çıktı 3 gün sonra tekrar yaptırsım 398 oldu şimdi yarın tekrar kan vericem ve cuma günü doktora gidicem doktorum hesaplarıma göre 11 Mart’ta keseyi görürüz dedi ama bugün tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye hafif kahverengi leke geldi doktoruma sordum yerleşme kanamasıdır dedi sizde de böyle yerleşme kanaması yaşayan oldumu herkesde olmayabiliyormuş