gmzns benm kızımda doğduğundan beri beni hep uğraştırdı. Şimdi 15 aylık, iyice açıktığı vakit yiyor. 7.5aylık dahaa yeni sayılır ek gıda için, bir bardak yoğurt verilebilir bol bol denemeler yapın severek yiyecegi yemekleri besinleri bulun. Ben kızıma 4aylik başladım yoğurda öyle hep yoğurt yer, sütümü fazla içmedi, şu an kefir ve yoğurt sayesinde boyu uzuyor, kilo az ilerlese de , boy ile teselli oluyorum. Asla zorlamayın 2-3 kaşık diyorsun fazla yiyemezler ki, her bebekte farklıdır asla karşılaştırma yapmayın yıpranırsiniz. Genetik faktörler var. Benimde kilom hep az, eşimde çocukken hep iştahsızmis. Kalkıp çocuğun kase kase yemesini beklemek veya fazla kilo almasını beklemek doğru gelmiyor. Elinden geleni yaparsin fazla zorlamanın anlamı yok bunu anladım. İstediği vakit yer, neyi yiyorsa onu verin. Mama sandalyesi denemeler yapın, sürekli peşinde bir şeyler vermek değilde. Yemek saati bilsin mama sandalyesi oturdun kendi yiyebilir keşif etsin🤔 ya da önüne boş kase ve bir tane eline kaşık ver, sizde ona sevdiği yemeği verin ben öyle yapıyordm yiyordu. Maalesef uzun sürecek denemeler gerekiyor siz bebegizi tanıyarak ilerleyeceksiniz. Biraz sabredin 👍🤲