Ereeen Kızlar başım bugün patlıcak gibi uyudum uyandım ama geçmedi 8 haftalık hamileyim neden olur sizce
Sabibo Ereeen Merhaba, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasib etsin, 8ci haftalarda normal. Artan progesteron hormonu yüzündendir
Ereeen Sabibo teşekkür ederim 7+6 bugün tam 8 değil normal mi yine de bi yerde bebek zehirlenmesi yazmışlar korktum
ipekveatlas Ereeen o 20li haftalardan sonra olabiliyo sadece baş ağrısıyla belirti vermez korkma. tansiyonuna baktır başın ağrıdığı zaman
MomTB Benim de çok ağrıdı şuan 11 olduk iki gündür yine ara ara ağrıyo mesela..başıma, gözlerime soğuk bişeyler koymak çok hoşuma gidiyodu deneyin belki yardımcı olur size de
13-rayne-06 Baş ağrısını bilmiyorum ama 8+4üm şuan diş ağrısından gece uyuyamadım hastaneye gittiğimde ise hiçbirşey yoktu hormonlardan dolayı folikasit seviyesinden kaynaklandığını söylediler :(