Elif9292 Kizlar cook eskiden ninelerimiz cinsiyetin ERKEK oldugunu kabizliktan anlarlarmis.İlk 4 5 aylarda ozellikle.Sizcede boyle bisey var mi
Yabangulu1326 Elif9292 yaaa öylemi bende afedersiniz ishalim buda kiz cocuga mi yoruluyor acaba iki oglum var ikisindede kabiz olmustum acaba dogru mu ya 🤗😂🤦🌺
MerveeD Elif9292 çok fazla kabızım İlk gebeliğimi öğrendiğimden beri 29+4 olduk hala devam edıyor malesef genelde bunu kan demir ilacları yapıyor 🤗 kızım olacak kısmet olursa ve bu durum ıle alakası yok dıye düşünüyorum
eftelya_ser Elif9292 6. Haftadan beri kabızım 14 haftalığız ama şurup kullanıyorum sürekli yoksa çıkamıyorum tıvalete ama cinsiyetle zerre alakası olduğunu düşünmüyorum
Htcnal Elif9292 Bende vardı ama genel olarak bagirsak hareketleri az biriyim.Bebegim erkek ne kadar ilgili bilmiyorum😊