Dmlcvkl Kızlar 28+4 teyim evde egzersiz yaparken hiçbişey yok ama dışarı yürüyüşe çıktığımda sağ bacağım uyuşuyo ama anlık yani sonrasında hemen geçiyo bi süre sonra tekrar uyuşuyo tekrar geçiyo. Böyle olan var mı acaba?