EfdalliTubi Merhaba hanımlar ben 25 haftalık hamileyim 😊 sabahları özellikle uyandığımda sağ elimde bir uyuşma sonra karıncalanma oluyor kendine gelmesi yarım saati buluyor. Normal mi bu ?
Nlyakts EfdalliTubi normal canim hemen hemen herkesde oluyor o uyusma benimde oluyordu.gunde bi tane sade soda ic bir de doktoruna soyle magnezyum ilaci verecektir sana sonra benim kalmadi gecti.magnezyum eksikliginden oluyormus
Neroizm EfdalliTubi evet normal bende de oluyor. Vucudun tuttugu sudan oturu oldugunu soyledi doktor.
Anneyimanne EfdalliTubi şuan bende de oluyor canım 22 haftalıgımmm çok sıkkk oluyor dediğinnn gibi özellikle de sabah kalkınca
YeldaKarakolcuKk EfdalliTubi evet bende de oluyor du uyuşma şimdi 32 haftalığız el ayak şişmesiyle devam ediyoruz endişe etme 😊