Matematikci Hanımlar merhaba 24+4 haftalık hamileyim. Saçlarımı hamile kalmadan önce bakır kızıl boyatmıştım , hamileyken boyatmadım şuan korkunç bir haldeyim 🥺 doktorum 24 haftadan sonra organik boyayabilirsin dedi. Sizler ne yaptınız? Boyattınız mı?
Hande1nur Matematikci ben boyattim yeni,doktorum 4.aydan sonra bitkisel boyadigin sürece bebeğe hiç zararı yok dedi bende aldım boyadim
mirage333 Matematikci doktorum 16. Haftadan sonra kendi rengine boyatabilirsin demisti açıcı kullanmadan. 19. Haftada gittim kuafore boyamadı 😂 hamilelere önermiyorum ben dedi
Askiletotomsu Boyattım Boyatabilirsin Onuncu haftadan sonra serbest Ben 14 de boyattım açma yaptırdım filan
mirage333 Askiletotomsu içime kurt düşürdü bende doguma yakın 1 kez boyatayım bari ozaman dedim. Çok fazla beyazım var 🤭