Derininannesi_ Kızlar alan kullanan varmı hangi marka iyi kaç aya kadar kullanılıyor. Öneride bulunursanız sevinirim 🥰
Nasaearth Derininannesi_ ben almadım ama almak üzereydim baya araştırdım 4moms öneririm 3.0 veya 4.0 serisini. Dolap uygulamasından baktım çünkü sıfır fiyatları çok fazla
AysunUgur Derininannesi_ ben Joie Serina modelini aldım, 9kg kadar yazıyor canım, yani kullanma süresi bebeğinin ne kadar kilo alacağına bağlı 🤷🏻♀️ Yorumları da çok iyiydi, inşallah bebeğim de sever
eminee35 Derininannesi_ canim ben e bebekten wind otamatik salincak alicam indirime girmesini bekliyorum tiktokta falan kullananlar video atmis baya iyi duruyor for 4momslar guzel ama cok pahali 2.elde ne kadar iyi olabilir guvenemiyorum
Derininannesi_ Nasaearth çok pahalı evet bende baktım da baya ama dolapta da kargo sıkıntısı var millet nazlanıyor