ipekveatlas Pyrz_07 yükseği biliyorum ama düşük olmasının ne gibi bi riski var acaba doktorunuz söyledi mi (bayılma vs haric) benim bazen kücük tansiyonum 4 cıkıyo ya
Pyrz_07 ipekveatlas benimde bazen düşüyor düşüğün çok sıkıntısı yok tuzlu ayran falan iç demişti ama yükselmesi daha önemliymiş hamilelikte doktorunuz daha doğru bilgi verir
Pyrz_07 ilaydasari16_ bana sadece yükselirse haber ver demişti ilk 3 ay tansiyon düşmesini ben çok yaşadım ama yüksek olarak 13-7 yi geçmedi hiç 7 yide çok nadir gördüm