Vanilyasekeri34 Kızlar bu durum normal mi delircem ben. Normal yiyorum ama her yerim şişti , son 1 haftada 2,600 gr almışım. 7. Ayıma daha yeni giricem
Hlt-seyma21 Vanilyasekeri34 askım sen bir de 3. Trimester da gör😂 çok normal bi durum her yerim şiş +15 doğuma giricem herhalde 😂
MerveeD Vanilyasekeri34 29+4 deyım 11 kılo aldım 🤦♀️🤦♀️ önemli olan bundan sonrası bır 10 kilo daha alırım dıye düşünüyorum
eftelya_ser Vanilyasekeri34 inan ki bende bından korkuyorum çünkü herkes aynı şeyi söylüyor 5. Aydan sonra birden 2 haftada 5 kilo alanı duydum dikkat ettiği halde var bende 14 haftalık hamileyim tırsmıyor değilim
ipekveatlas aramıza hosgeldin🥺😂 ben de birden aldım.. şu an 32 haftalık olucam 3 haftada 4 kilo gibi bi sey aldım sanırım:((((((( toplam 12 kilo masallah doğuma yuvarlanarak gitcem
eslemsi Vanilyasekeri34 bendeciki gbeliktede 20 hftaya kadar almiyorum ama snra aliniyor ya vitamin iciyoruzya onlarda aldriyor. 15 kilo aldim kizimda bklim bunda kac alcam
Mrvsmt2502 Vanilyasekeri34 canım benim çok normal bğırsak hareketlerin yavaşlıyor bu kilo aldırıyor bende ilk 3 ayda 2 kilo verdim sonra fazla fazla aldım ama bebeğimde aldı şükür. Birde son ayda bebiş aşağı indiği için bağırsakların rahatlıyor kilo alımın yavaşlıyor ya da duruyor hatta kilo verenlerde oluyormuş benimki sadece durdu 😃 toplamda 14 kilo aldım 🤦♀️
Memocan 15+3 haftalık hamileyim daha 1 kilo anca aldim hamileliğimdn buyana bende kilo alsam diye yemedigim kalmadı yarın kontrol var bakalim kilo aldımmi 42 kiloyum bu arada 🤣
ilknuuurr1 Ben ilk başlarda kilo verdim baya son 4 -5 ayda baya kilo aldım şu an 18 kilo fazlam var 37+3 haftam
Gorkemm Vanilyasekeri34 bende aynı 4 ay hiç almadım şimdi 7. Ayımdayım 3 ayda 9 kilo aldım psikolojim bozuldu resmen ama doktor normal dedi bebişte iyi kiloyu da doğumdan sonra veririz inşallah
Funday35 Vanilyasekeri34 3 cü trimesterdeyim 10 kilo aldım 🤦🏼♀️ Ama sürekli yattığım içinde alıyorum erken doğum riskim var diye bu zamanlarda daha da alınıyormuş valla toplam +15 ile doğum girsem iyidir diyorum 🙄😂