bd1 Hanımlar 35+3 dyiz ve ishal sorunum var migdem bulanıyo ama cıkmıyo bundan 3 hafta once kadarda gene aynı dorunu yasadım serumla gecti. Aranızda aynı durumda olan var mı bebege zarar verir mi ishalim susus kalmazdimi
Mustafa_feride bd1 ben ilaç kullanınca çok oluyordum doktorum bırakmamı söylemişti 3 günü geciyorsa doktrunu ara yada git bnce
bd1 Yagmurkcr97 ama cok buruntulu vr su gibi Afedersin seninde oyle mi kan ilaçı ve vitamin kullanıyorum acaba onlar mı yapıyo
bd1 Mustafa_feride he bn ishal ilaçı sordun sandım cnm kan ilaçı ile dekavit vitamin kullanıyorum onlardanmı dersın
Rasev bd1 canim bende kan ilaçi vitamin kullaniyorum benimde basima geldi 3gün ölüp dirildim resmen gunde 10kez aynen sen ddigin gibi oluyodum çok şükür gecdi şimdilik
Ikinciyibekliyorum YAZIN SON GÜNLERİNE DİKKAT! İshal, yirmi dört saatte üçten fazla sulu dışkılama veya alışılagelmişten daha sık ve sulu kıvamda dışkılamadır. Yaz aylarında ishalin görülme sıklığı artmakla birlikte en çok bebeklerde ve çocuklarda görülüyor. Enfeksiyon en sık olarak dışkının ağız ve el teması yoluyla geçer. Aynı zamanda uzun süre bekletilmiş besinler, uygun şekilde hazırlanmamış konserveler ve iyi pişirilmemiş besinler, kaynağı belli olmayan içme suları da mikropları barındırarak ishale neden olur. El yıkamaya dikkat edilmemesi ishalin nedenleri arasında ilk sırada gelir ve bulaşma yolları arasında da eller ilk sırada yer almaktadır. Sıvı dışkılama, büyük abdestini tutamama, fazla dışkılama, susuzluk, bulantı ve kusma, yüksek ateş, halsizlik ve karın ağrısı ishalin belirtileri arasında yer alır. Belirtiler ishalin şiddetine göre değişiklik göstermek ile birlikte genellikle sıvı kaybı çok olur ve kaybedilen sıvının geri alınması önemlidir. Su tüketimi ve sıvı gıdaların tüketimini arttırmak gerekir. Bir günden fazla süren yüksek ateş ve şiddetli karın ağrısının eşlik ettiği durumlarda ise mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Ikinciyibekliyorum Bugün benim dogum yapacagim hastane sayfasında paylaşılmış bu yazı kizlar hatta 2 saat once okudum. Ihmal etmeyin ..