Merve234 yoo iki kere aldılar. 50 gr. Yükleme yapıldı bana sanırım eğer sorun çıkarsa 100 gr olanı yapıyorlar o zaman 3 kere oluyor diye biliyorum.
Ben aç karna kan verdim önce sonra 50gr glikoz içtim 1 saat bekledim bir şey yiyip içmeden tekrar kan verdim. O kadar sonra normal kahvaltı falan yaptım sonuç alicam yarin