HavvaKork seçeneklerin arasında yok ama ben derince eğitim ve araştırma hastanesinde yapmıştım doğumumu. Anne dostu hastane olarak geçiyor. Doğum başlayınca doğumhaneye bile gitmene gerek kalmıyor hasta yatağını catala ceviriyorlar hemen. İlgi alakada iyiydi ben memnun kalmıştım. Bu arada 2019 Eylül’de yaptım ilk doğumumu. Anne dostu hastane uygulaması daha da yaygınlaştı diye biliyorum, o şekilde aratırsan standart olarak çok fazla değişiklik olmaz diye düşünüyorum.