findikkurdum17 Dün gece biraz kanamam oldu bide adet sancısı gibi hafif sancım vardı hemen acile gittim doktorum geldi baktı düşük riskin var ama bebegin saglıklı dedi Bi tane igne yaptı iki tanede reçeteme yazdı haftada bir yapılacak bide progestan yazdı sabah akşam yatacaksın iş yapmak yok sadece tuvalet için kalk dedi benim sorum kanamam hala damla damla devam ediyor ne zaman geçer?
Sulemrahkuzey findikkurdum17 bence fitil olarak kullan canım bende başta ağızdan alıyordum fayda etmedi doktor fitil olarak devam etmemi söyledi öyle daha etkili oluyor inan
findikkurdum17 Sulemrahkuzey doktorum bişey demedi bana agızdan dedi öyle devam edecem aşırı Bi kanamam yok zaten
Mhtpsrkn Bende 7 buçuk haftalıktı bunları yaşadım sadece 4 5 gün sürdü bana da aynı şeyleri yazdı doktorum.Sadece lavabo için kalk hiç iş yapma.Merak etme geçici. su an 9 haftalık sağlıklı çok şükür🙏🏻
findikkurdum17 Mhtpsrkn inşallah canım sorunsuz giden bi hamileligim vardı böyle olunca korktum ister istemez