Mehtapkz canim benim 2kere aşılama başarısız doktor klomen vermisti adetim bitince onu kullandım hormonların yüksek çıktığı için bu 2cida bisey yapmicagiz demişti 2 hafta ince kan verdim negatifti perşembe günü test yaptım adetim 3 gün gecikti pozitif 250ile öğrendim dunde 937 olmuş gayet sağlıklı illeriyor dedi doktorum şimdi kalp atışını duymak için bekliyorum