Kızlar ilk bebeğimiz olucak ve sezeryan olucam yanımda eşimden başka kimsemiz yok ve bizde tecrübesisiz bu yüzden hafta da 3 gün 3 saatliğine eve ve bebeğe yardımcı olacak bi bayan çağırmaya karar verdik günlük 3 saat gelen birisine ne kadar ödeme yapmalıyız sizce ? Fikir verin lütfen