Hikayemiz aynı iki düşükten 3. Gebeliğimde gerekli testler yapıldı ve kan pıtılaşması çıktı allahtan çok erken test yapıp gitmiştim doktora hemen başladık iğneye 15+4 haftadayım iğne yakıyor ve morartıyor ben ovsalar yerine enox kullanmayı tercih ediyorum iğnesinden galiba daha az acıtıyor bilginiz olsun ❤️🙏