Arkadaşlar merhaba öncelikle, bu rahatsızlığı yasayaniniz oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim, 1 düşük yaptim 1 sene önce snrasinda agrilarimdan dolayı karindan laparoskopi oldum,ve endometriozis olduğu ve temizlendigi söylendi, birde sol yumurtaligim kapali kısırlaşmiş durumda,22 yasindayim buarada 5 senedir evliyim:) cabaliyoruz 3 senedir ama Allah nasib etmedi tekrar,suan ise karnımın sol tarafında bi agri var yumurtaligimin kısır olduğu bölgede,cok kez doktora gittim qma biseyin olmadığı söylendi ,sanki yatakta dönerken veya elimde bastirdigimda ince bir sızı oluyor,ve sanki içerisinde bisey çekiliyor gibi oluyor inceden inceye canım çok yanıyor, son dönemlerde de idrar yaparken yanmalarim oluyor 2 sefer antibiyotik ictim ama sürekli tekrarladı, başına gelen oldumu hic yardımcı olursanız çok çok sevinirim