iremmm1232 zeysena_ 39+1 bende bekliyorum da sana bi soru sormak istiyorum adet agrısı gibi agrı çekiyomusun sende genelde akşamları oluyoda🤣yakın ya günlerimiz bi sorayım dedim😂
Bsrahb zeysena_ bende öyleydim Doğumdan birgün önce activating labor haraketi yaptım ertesi akşam sancım arttı sabaha doğurdum 🥰
Esrasena Bsrahb Ben dün akşamdan beri adet ağeısı gbi çekiyorum,çocuk bazen kasılıuo gevşiyo.ruhum daralıyor resmen sıcak falan basıyor 🤦🏻♀️😔 bu da bi belirtimi anlamadım