alcang Barisinannesi karaca çeyiz seti olanlar varya kadife gibi onlar çok kötü onlardan almayın. Biz peştemal kumaşı olanlardan kullanıyoruz çok güzel oluyo marka olarak bilmiyorum ama öyle bilindik bi marka değildi
Smyye1B Barisinannesi çeyiz setimle birlikte almıştım Özdilek marka %100 pamuklu çok memnumum 😇 İsmi de Orkide aile seti 😇
blueberyy00 Barisinannesi taç aldım aldığımda bir yıl önce 600 küsürlu birseydi şimdi daha da artmıştır ama gayet memnunum
Cokomik Soley ve tac marka almistim ben Tac yumusacasik hala Soley marka erkek ve kadin olarak almistim benimki cok cabuk sertlesti ama esim icin aldigim gayet guzel cikti
hukukcuanne_06 Çeyiz için özdilek aldım çok güzel çıktı, kendim bekarken de özdilek kullanıyordum kapşonlu çeyiz için olanı değil yine onu kullanıyorum 🤭
BayBaby Kalın havlu kumaşlı bornoz değilde, pestemal tarzı bornozlar çabuk kuruduğu için ben onları daha çok seviyorum. Kalın havluyu kaldırdım. Madam coco yada English homeden almıştım galiba güzel su cekiyo hemende kuruyor